Sekční garážová vrata

Pokud Vám nevyhovují rolovací garážová vrata, nabízíme Vám alternativu v podobě sekčních vrat. Zatímco rolovací vrata složená z lamel vysokých 55-77mm se navíjejí na trubku uvnitř boxu, sekční vrata složená ze sekcí vysokých 500-610mm zajíždějí pod strop garáže.

Proč použít sekční garážová vrata?

  • Bezpečný provoz

Při pohybu dolů se vrata automaticky zastaví před nebo při najetí na jakoukoliv překážku. Sekce mají bezpečnostní zámky proti přiskřípnutí prstů.

  • Ochrana majetku

Kvalitní zabezpečení vašeho objektu. Garážová vrata představují značnou překážku před nevítanou návštěvou.

  • Tepelná izolace

Hliníkové sekce vyplněné polyuretanovou pěnou účinně brání nežádoucím únikům tepla díky výborným tepelně izolačním vlastnostem.

  • Elegance a pestrost barev

Sekční vrata lze sladit se všemi architektonickými prvky objektu. Umožňuje to výběr barev - odstínů dle stupnice RAL nebo speciální renolitové fólie v imitaci dřeva.

  • Pohodlí

Za špatného počasí nemusíte vystupovat z vozu, aby jste otevřeli dveře do garáže, stačí použít dálkové ovládání.

  • Kvalita

Povrchová úprava zaručuje dlouhou životnost.

  • Technologie

Spojování kovových profilů metodou TOX zaručuje pevnost bez poškození pozinkové povrchové úpravy, čímž zabraňuje následné korozi. Tento nový způsob spojování kovů bez vrtání a svařování využívají hlavně automobilky jako Mercedes, BMW a Škoda.

Provedení

Sekční kazetová vrata jsou složena ze sekcí, které pomocí systému torzních pružin zajíždějí ve vodících kolejnicích pod strop. Sekce s bezpečnostními zámky proti sevření prstů jsou tvořeny dvěma galvanizovanými plechy s povrchovou úpravou nástřikem dle stupnice RAL, nebo s fólií v imitaci dřeva. Jako výplň sekcí je použita vysoce izolující tvrzená pěna o síle 40mm.

Druhy kování

Standardní kování

Kolejnicový systém pro standardní nadpraží s pružinami vpředu a lankovými bubny uvnitř kolejnicového systému.

Snížené kování s pružinou vpředu

Kolejnicový systém pro snížené nadpraží s pružinami vpředu a lankovými bubny uvnitř kolejnicového systému.

Snížené kování s pružinou vzadu

Kolejnicový systém pro snížené nadpraží s pružinami vzadu a lankovými bubny vně kolejnicového systému.

Snížené kování s pružinou vzadu

Kolejnicový systém pro snížené nadpraží s pružinami vzadu a lankovými bubny uvnitř kolejnicového systému. Horní těsnění je řešeno samostatnou těsnící lištou na překladu.

Povrchová úprava a barvy

Je použito kvalitního vypalovaného laku s vysokou stálobarevností. Možnost potažení pohledových částí renolitovou fólií imitující dřevo (stejná fólie jako na PVC oknech).

V základním provedení mají sekce povrch s prolisem STUCCO v bílé barvě. Na přání je možný nástřik dle stupnice RAL, nebo fólie v imitaci dřeva.